Курс дисципліни "Маркетинг" вивчає маркетинг як соціальний й управлінський процес, за допомогою якого окремі групи людей задовольняють свої потреби і потреби завдяки створенню товарів і споживчих цінностей і обміну ними.
Метою сучасного маркетингу є задоволення потреб покупця. Продавати можна лише те, що вже вироблене. А маркетинг починається, задовго до того, як в компанії з'являється готовий продукт. Маркетинг — це своєрідна домашня робота менеджерів, яку вони проробляють для того, щоб осягнути потреби людей, оцінити міру їх інтенсивності і об'єм, і визначити можливості компанії по їх задоволенню, з врахуванням її інтересів. Маркетологи продовжують працювати зі своїм товаром впродовж всього його життєвого циклу. Вони намагаються знайти нових споживачів і утримати те, що вже існує, покращуючи його споживчі властивості, використовуючи для цієї мети звіти про продажі і зворотний зв'язок із споживачами. Якщо фахівець з маркетингу немало попрацював над тим, аби зрозуміти потреби клієнта, створив товар, який є вищою, споживчою цінністю, призначив розумну ціну, правильно поширював товар і ефективно його рекламував, то продати такий товар буде дуже легко. Продаж і реклама вважаються лише частиною досить складного "маркетингового комплексу" — набір засобів маркетингу, що впливають на ринок.