Анотація до дисципліни "ПРОМИСЛОВИЙ МАРКЕТИНГ"
Призначення курсу: |
|
|
• забезпечити розуміння
особливостей промислового ринку;
|
Мета курсу: |
|
|
забезпечити фахівців знаннями особливостей маркетингової діяльності на промисловому ринку
|
Коротка характеристика: |
|
|
Курс “Промисловий маркетинг” складається з 14 тем. Теми 1-5 присвячені визначенню особливостей потреб, продукту і обміну на промисловому ринку, розглядаються особливості маркетингових досліджень і стратегічних процедур маркетингу на промисловому ринку. Теми модулів 2 та 3 розкривають вплив конкуренції на кон'юнктуру ринку, на товарну і асортиментну політику питання тактичного маркетингу на промисловому ринку і особливості маркетингу в окремих сферах (оптовій торгівлі, сільському господарстві, цінова, комунікаційна політика, контроль і аналіз ефективності маркетингової діяльності.
|
Результат навчання: |
|
|
В результаті освоєння дисципліни студенти
повинні знать: |