На всіх етапах розвитку економіки основною ланкою є підприємство. Саме на підприємстві здійснюється виробництво продукції, відбувається безпосередній зв’язок працівників з засобами виробництва. Підприємство самостійно здійснює свою діяльність, розпоряджається продукцією, що випускається, отриманим прибутком, що залишається в його розпорядженні після сплати податків і інших обов’язкових платежів.
Дистанційний курс "Організація виробництва та маркетинг" знайомить студентів з найбільш важливими питаннями організації виробництва; умовами та факторами раціонального узгодження дій працівників підприємства при використанні предметів і знарядь праці у виробничому процесі на основі знань у галузі техніки, економіки і соціології аналітичних прийомів і передового досвіду, спрямованих на досягнення поставлених цілей з випуску визначених продуктів праці відповідної якості та кількості.
Метою дисципліни є:
формування системи теоретичних і прикладних знань з організації виробництва, допоміжних виробництв, технічного контролю та якості продукції, тощо;
набуття вмінь та навичок у галузі забезпечення ефективного використання предметів праці, основних фондів та робочої сили.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен −
Знати:
основи організації виробничих процесів;
економічні аспекти щодо підвищення результатів трудової діяльності персоналу;
мотивацію ефективної діяльності трудових ресурсів в умовах ринкової економіки;
кількісні аспекти та засоби управління виробничими процесами.
Уміти: застосовувати знання з організації виробництва під час вирішення складних завдань менеджменту.
Курс розрахован на 12 тижнів.