Радикальна перебудова системи керування економікою, що переходить на ринкові відносини, - одна з найважливіших проблем у нашій країні. Особливе значення ця проблема має на рівні підприємства, положення якого в ринковій економіці докорінно змінюється. Стаючи об'єктом товарно-грошових відносин, що володіють економічною самостійністю й повністю відповідальним за результати господарської діяльності, підприємство зобов'язане сформувати систему управління, що забезпечує йому високу ефективність роботи, конкурентоспроможність і стійкість положення на ринку.
Головні завдання курсу "Вступ до спеціальності":
вияснити поняття про ринок та його особливості, види ринків та їх функції, характеристику інфраструктури ринку, соціальний захист людини в умовах ринку, поняття і види підприємництва.
уяснити поняття менеджменту, менеджер та його роль, модель сучасного менеджера.
вияснити сутність соціально-економічного маркетингу, зміст і форми маркетингу, маркетинг як система діяльності на ринку і його цілі.
уяснити сутність соціально-трудових відносин в ринковій економіці, характеристики ринку праці і його форми, поняття зайнятості населення і персоналу, безробіття.
уяснити предмет, задачі і зміст управління персоналом, принципи і методи управління персоналом, механізм управління кадрами і вимоги до працівників по кадрам.
уяснити і вивчити загальні закономірності міжособистих відносин, етики привітання і представлення, правила підбору ділового костюму, правила підготовки і проведення бесіди, особливості етики телефонної бесіди, правила критики і риторики.